1. Ananasowy - aromat spożywczy4.99Aromat spożywczy o charakterystycznym ananasowym smaku. Dozowanie: 3-4 krople na filiżankę kawy. Nadaje się również do aromatyzowania ciast, deserów, galaretek, lodów i innych artykułów spożywczych.
Regulamin sklepu

Właścicielem sklepu internetowego smartcoffee.pl (Sprzedawcą) jest firma LCH Lukasz Chmielewski,ul.Ostrogórska 31a/170 ,  41-200 Sosnowiec.
Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

  • Składanie zamówień
    • Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową smartcoffee.pl, telefonicznie, oraz poprzez e-mail.
    • Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania, telefonu oraz adresu e-mail.
      W przypadku podejrzenia podania danych nieprawdziwych Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
    • Po złożeniu zamówienia Klient dostaje poprzez e-mail potwierdzenie jego przyjęcia.
  • Realizacja zamówień
    • Wysłanie zamówionego towaru następuje:
      • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po złożenia zamówienia przez Klienta
      • w przypadku zamówień płatnych przelewem - po wpływu środków na konto bankowe Sprzedawcy
      • w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - po autoryzacji transakcji
    • Realizacja zamówienia następuje:
      • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po odebraniu przesyłki przez Klienta
      • w przypadku zamówień płatnych przelewem lub kartą kredytową - po wysłaniu przez Sprzedawcę zamówionego towaru
    • Zamówienie zostanie wysłane jedynie wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sprzedawcy.
      W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia.
      Ma wtedy możliwość zdecydowania o sposobie dalszej realizacji tego zamówienia :
      • wysłanie dostępnej części zamówienia
      • wydłużenie czasu oczekiwania na wysłanie zamówienia
      • anulowanie całości zamówienia
    • Przed zrealizowaniem zamówienia Klient ma możliwość zrezygnowania z niego na dwa sposoby:
      • indywidualnie dokonując zmiany w „Statusie zamówienia” po zalogowaniu do konta w sklepie
      • informując Sprzedawcę telefonicznie bądź poprzez e-mail o chęci rezygnacji z zamówienia
    • Zamówione towary są dostarczane do Klientów pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
    • Do każdego zamówienia jest wystawiana i załączana faktura VAT.
    • Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
    • Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
    • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do decyzji o sposobie wysyłki szczególnie wartościowych lub ciężkich paczek.
  • Koszty przesyłki
    • Koszt przesyłki uzależniony od wartości zamówienia, sposobu płatności, sposobu dostawy oraz kraju docelowego.
    • Opłata związana z realizacją przesyłki zawarta jest w postaci pozycji na fakturze.
  • Czas dostawy
    • Czas po jakim Klient otrzyma zamówione towary jest zależny od czasu realizacji i dostawy.
    • Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  • Płatności
    • Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
    • Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
      • przy odbiorze (należność pobiera Doręczyciel)
      • on-line: należność pobierana jest w chwili wystawienia faktury, w przypadku zworotu trasakcji dokonanej za pomocą karty należność jest zwracana na rachunek tejże osoby;
      • przelewem bankowym na konto Sprzedawcy
    • Przesyłki poza granice kraju mogą być opłacane tylko kartą płatniczą(on-line).
  • Reklamacje
    • Jeśli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi jego defekt, bądź towar nie spełnia jego oczekiwań, w ciągu 14 dni może zwrócić towar do Sprzedawcy.
    • Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy uznania reklamacji produktu uszkodzonego w wyniku nieprawidłowego użycia.
    • W przypadku chęci reklamacji Klient powinien zgłosić się do Sprzedawcy telefonicznie bądź e-mailowo. Po uzgodnieniu towar należy zwrócić bezpośrednio do Sprzedawcy pod adres:
      Smart Cafe
    • ul. Anna 2, 42-530 Dąbrowa Górnicza - Strzemieszyce
    • Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    • Po uznaniu reklamacji Sprzedawca prześle towar pełnowartościowy lub inny z oferty o wartości nie mniejszej od towaru reklamowanego. Jeśli to nie będzie możliwe, Sprzedawca zwróci pieniądze.
    • Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedawca zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  • Postanowienia ogólne
    • Zagadnienia dotyczące ochrony danych osobowych i wykorzystywania treści zawartych w witrynie  smartcoffee.pl zawarte są w Polityce Prywatności.
    • Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.
    • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
    • Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje poprzez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT.
    • Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.

W przypadku zaistnienia sytuacji nieprzewidzianej w powyższym regulaminie prosimy o kontakt w celu rozwiązania problemu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel